Felanmälan och service
Har du upptäckt ett fel i din lägenhet eller lokal? Då går det bra att anmäla problemet via Mina sidor där du också kan bevaka dina pågående ärenden. Du loggar in med Mobilt BankID, eller genom att registrera ett användarkonto kopplat till ditt personnummer. Har du inget BankID eller om du vill ha hjälp med dina ärenden kontaktar du kundservice. Vi finns tillgängliga helgfria vardagar mellan 09:00-16:00.
För bästa möjliga hantering och uppföljning av dina ärenden så rekommenderar vi att alltid loggar in och hanterar din felanmälan via Mina sidor.
Akuta fel ska anmälas direkt
Akuta fel t.ex. vattenläckage ska anmälas direkt genom att ringa 0910-504 00. Vid akuta fel utöver ordinarie arbetstid ska du ringa SOS alarm, tel. 0910-70 12 44.
OBS! Jouren är tänkt för akuta ärenden så som stigande stopp i avloppet eller ett vattenläckage. Om ditt ärende inte är akut som till exempel att spisen inte fungerar, du har en trasig lampa i kylen eller vattnet rinner långsamt i avloppet, får du själv bekosta utryckningskostnaden.